دلم سر درد داره....

♥♥تقدیم به بی نشون ترین عاشق دنیا♥♥

امروز دلم سردرد داره....

دلم داره میترکه...

اگه ترکید نترسید!!!شما خونی نمیشید....

دل من فقط روی کاغذ میپاشه....

دل این کلمه بی نقطه امروز تنگ شده تا سر حد یک نقطه...

دوست دارم امروز یکم از خودم بگم...

من یه دخترم...

17 سالمه...تازه وارد این سن شدم...

شاید 5روز باشه که شدم17ساله!!

بین گرگ ها زندگی میکنم.این گرگ ه سعی دارن بهم یاد بدن که چطوری اینو اونو بدرم و چطوری گوشت برادرمو

بخورم!!!

یادم میدن که چطوری بجای شکار قلب انسان ها جونشونو بگیرم .

آره من توی تهرانم....

عشق من مرده....

جلوی چشمام مرده...

دستش توی دستم بود که رفت....

حالا من موندمو این دفتر که یادگار اونه...

امیدوارم بهتون خوش بگذره....



نظرات شما عزیزان:

f009m
ساعت12:05---12 تير 1391
che suzi dare delet,in shekastegi vasam shnast

غریبه
ساعت0:56---11 تير 1391
سلام

خوبین؟؟؟؟؟؟؟



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| دو شنبه 10 / 4 / 1391|14:29 | ♥p.s♥ |